Back again.

Hej vänner, 


Hoppas att ni mår ni mår dunder. Hittade tillbaka till bloggen igen... Fyra veckor sen sist. Handen på hjärtat har jag haft för mycket att göra. På gått och ont helt klart. Försöker hinna med allt, men senaste tiden känns det som jag hela tiden ligger ett halvt steg efter. Det ger stress. Behöver  planera bättre. Det är snilleplanen. Stanna upp ibland också. Fota blommorna.

Vi åkte til Skåne en sväng. Hälsade på och njöt av en lång weekend. Åkte över till Köpenhamn för att plåta GLORY 40. Jörgen jobbade och jag satt i publiken. Njöt av att få se en av mina favorit stående fighters Simon Marcus live. Magiskt. 

Älskar vår lilla Sweetie. Hon lämnade sitt gamla liv och det är så mycket nytt som ska läras. I början var hon så ointresserad av allt. Djur, katter och andra hundar. Inget var kul eller intressant. Vi försöker verkligen ändra på detta. Bygga upp självförtroendet igen och få igång fantasin. Det är inte lätt men det blir bättre för varje dag.


I Skåne träffade vi Tussen, vilket var kul. För jag tvivlar på att hon någonsin sett en häst tidigare. Spännande. Vi hängde med hund kusinerna med blandad framgång. Hon är en sån liten vakthund till sin mamma. Och det blev lite jidder stundvis. Alla klarade sig dock utan blåklockor och tillslut blev dem alla hyfsat bra polare.

Jag och tjejerna tränar på. Kör stenhårt varje dag. Det är grymt. Så bra energi och man går från varje pass maxad på endorfiner. Vi har så grymma planer och vi har kommit en bra bit påvägen. Ska berätta mer senare. Vill inte jinxa något.. Haha. Är jätteimponerad av tjejerna. Dom har sånt fokus och ger verkligen allt på träningen. Det är sjukt kul att följa. Utvecklingen är jättestor.

Håller på att planera sommaren. Fick exakt de semester veckorna jag ville ha. Så det var perfekt. Kommer bli en hel del jobb i sommar. Det har vi räknat med. Vi har redan saker planerade och det kommer garanterat tillkomma ytterligare jobb. Vi ska fota minst ett bröllop. Det ser jag jättemycket fram emot. Jag är klart mer förtjust i de jobben än Jörgen. Älskar hela grejen bara. All glädje och kärlek som finns på bröllop. Det är nästan svårt att inte få fina bilder. 

Dags för mig att gå mina vänner. Jag älskar ju dokumentärer. Speciellt dem som handlar om fängelser eller kriminella gäng. Nu har jag snöat in på Ross Kemps dokumentärer. Och ska kolla klart på den sista innnan jag ska sova. Hoppas att ni får en superfin helg alla. PS. Fick nya skor i födelsedags present av Vik. Tvärfina skor som jag önskat mig. Min födelsedag är i och för sig inte fören nästa månad, men hur noga är det egentligen..☺️



Sov gott mina vänner


Kram

J