Lets.

Hej mina vänner,


Hoppas att allt är superbra! Ligger i sängen och flåsar. Vi åt julmat ikväll. Traditionsenligt på Göteborg i Hammarby Sjöstad. Så jäkla bra är det. Supergott! Fint och se min stora syster också. Vi ses inte alltför ofta, destå trevligare när det sker. Taggade hela dagen så jag skulle kunna äta massor. Nu ligger jag i sängen och försöker andas. 

Jag äter ju inte kött och Jörgen äter typ bara kött. Haha.. Känns som en bra balans. På måndag ska han skriva sitt prov till jägarexamen. Jag är fortfarande vegetarian och folk undrar. "Hur kan du låta han mörda och äta djur..?" Knas kan tyckas, men jag respekterar hans val. Ser dessutom hellre att han skjuter sitt eget kött och äter det. Än stödjer den smutsiga köttindustrin som tyvärr råder. Personligen är jag rätt trött på vego propagandan som verkar blivit en trend just nu. Man är inte mördare för att man äter kött och man är absolut inte en bättre människa för att man väljer vegetarisk kost. Jag är ingen vego moraltant men propagera hellre för för bättre alternativ och möjligheter än hata på andra. Och välj din mat med omsorg ock kärlek oavsett vad du äter.

Mötte upp mini imorse. Ska man äta julmat och massa efterrätter gäller det att iallafall liggs plus minus noll. Så intervaller och fys stod på schemat. Vi har kört jäkligt bra denhär veckan. Bra variation som sjutton och det känns rolig. Har som mål att bli starkare och stabilare i kroppen. Kollar mycket på Hannah Edens träningsupplägg. Hon har ju för övrigt den mest perfekta fysiken ever. Plus att hon gör grymma workouts. Stor inspirationskälla.



- Söndag med Hulken
- Strong

Vi drog på MMA på Sats i Onsdags. Fina Gabbi och Altan Celik höll gratis seminarium och det fick inte missas. Varken jag eller Matilda är ju några brottare. Så när det helt plötsligt var fri brottnings sparring. Så var det bara att hålla i hatten. Vi blev fet mosade men jäklar vad roligt det var. Matilda hade så roligt att hon fick en spricka i revbenet. Och när jag vaknade på torsdagen kändes det som att man åkt på gängstryk. Så ont i hela kroppen. Sats nya MMA inspirerade pass är riktigt tuffa. Superproffsiga instruktörer och bra upplägg. Kan verkligen rekommendera dem.


Vi har turnerat runt hela veckan. Tränat lite vad vi känt för. Det har varit riktigt skönt. Vi lämnade Onechai i söndags. Dagarna efter höll min mobil på att explodera av meddelanden. Så mycket positiv energi och kärlek har jag nog aldrig fått någonsin. Blev helt rörd över hur många det är som bryr sig och backar upp. Värmer hjärtat som sjutton. Svarat på många frågor. Många vet medan andra undrat varför. Jag vägrar att ljuga eller manipulera sanningen. Det som har skett, har skett. Och alla måste stå för sina handlingar. Oavsett om det sker öppet eller nere i en källare. 


Vi pratar jättemycket om det fortfarande jag och Viktoria. Det känns viktigt. Jag vill inte känna ilska och hat, men tillåter ändå mig att göra det. Mitt sätt att bearbeta hela processen. Känner extremt mycket ilska och besvikelse också för hur Viktoria behandlades där. Och det blir inte bättre över allt jag får höra i efterhand heller. Fy fan.

"Blowing out someone elses candle. Won't make yours shine brighter"

Denhär veckan kommer bli grym! Känner mig så laddad. Imorn ska jag äta frukost med min gamla fighter syster Jill. Det ska bli mysigt. Ta igen lite förlorad tid och äta lyxfrukost. Jobba och köra på Fresh på kvällen. En vecka kvar till jul och jag har lyckats köpa alla julklappar redan. Snart är det 2017. Känner mig sjukt redo.


Vill köra mer MMA och brottning. Framförallt vill jag lära mig någon slags brottning, så jag kan ta tillbaka min stolthet.☺️

Jag läste vad dom skrivit om mig på Facebook och på hemsidan. Om jag ska vara helt ärlig så skrattade jag lite. Varför kan vi snacka om i nästa inlägg. Avslutar med lite från veckans boxning. Börjar hitta tillbaka glädjen igen. Dags för mig att sova nu mina vänner. Vi ses snart.


Kram

J

- Working.