Mars. Lets go.

Hej vänner,


Hoppas att ni mår bäst och haft en superfin dag! Har varit så dålig på att uppdatera bloggen. Knas. Det har aldrig varit så tidigare, att jag inte hittat tid att skriva. Men just nu är det så packat i schemat. Har ingen ro att sitta ner och skriva. 

Hur som helst. Now I'm here.☺ Kul att ni tittade in. En liten uppdatering av vad som hänt senaste tiden är att jag fotat en hel del. Vi hittade tillbaka till bursidan och plåtade den fantastiska MMA galan IRFA på Berns. Fantastiskt kul att vara tillbaka igen. Förra veckan fick jag möjligheten att följa med Jeanette Höglund och organisationen "Vid din sida" ett par natt timmar. Dokumentera livet som hemlös på Stockholms kalla gator. 

Vi samlade hela flocken på ett ställe och har kört gärnet med träning och nya mål i sikte. Och förra helgen fyllde hemmet med vänner för att hejja fram Klara Svenssons. 

Lite uppdatering. Händer mycket kul just nu.☺

"Vid din sida" är en ideell organisation grundad av ordningsvakten Jeanette Höglund. Organisationen riktar sig till Stockholms äldre hemlösa. Ni hörde rätt.. Stockholms äldre hemlösa. Pensionärer som lever på gatan. Utan skydd och utan hjälp från samhället. Det är katastrof och det krossar mitt hjärta.


Jeanette live sände en natt på Stockholm gator. Gick en hel natt i de hemlösas spår. Följde herrarna Uffe och Lasse. Två fantastiskt varma herrar som satt så stort intryck på mig. Jag fick följa med med min kamera. Dokumentera detta på nära håll. I maj kommer det hållas en insamlingsgala för "Vid din sida" med en auktion. Håll ögonen öppna för det. 

Min natt berörde verkligen. Det är en sak att läsa saker i tidningen el nätet. Det är en helt annan sak att vara där. På nära håll. Få saker och ting berättade för sig på nära håll. Det går rakt in i hjärtat. "Vi din sida" har en fantastisk sak på gång. Det är handling, inte bara snack. Och det sker förändringar hela tiden. Det är fantastiskt.❤

Vi har samlat flocken och kör gärnet.  Hänger mycket på Fresh och en hel del hos Figge och El Condor. Träning känns så jäkla roligt just nu. Mår sjukt bra. Träningen är min räddning. Den tillfredställer så många behov och skapar balans i mitt liv. Plus att jag har tur som får träna och hänga med dom bästa människorna. Min flock.❤

Jag och Vik kör varje dag. Vi kan se tillbaka för något år sen. När inspirationen var mycket sämre. Allt lite jobbigare och tyngre. Då var det tungt att bara få sitt arsle ur sängen till gymmet. Tänk hur saker kan förändras så fort. Det är så jäkla nice. För det funkar egentligen med allt i livet. Vill man ha en förändring så kan man bara den Det tar oftast inte ens lång tid. Det som oftast tar tid är att bestämma sig för att göra den..

- Coach morgon på gymmet

Vi sparrades på Narva i tisdags. Då är det damsparring. Alla är välkomna oavsett nivå eller diciplin. Det är Gabbi som roddar och det är alltid så jäkla bra träning. I tisdags slarvade jag med uppvärmningen. Lathet kallas det. Sparrades sexton ronder thai. Sträckte ljumsken så fett. Kan typ inte gå normalt. Vet inte vad jag försöker säga med det. Kanske att man tydligen inte är tjugo längre, fast man pallar sexton ronder utan problem. Det med vissa efterföljder tydligen..


- Backintervaller.
- Damsparring på Narva.e

Creative soul Media hamnade äntligen tillbaka där vi hör hemma. Med kamera linsen tryckt mot burgallret. Fota kampsport ligger på toppen av listan av vad vi tycker om. Och när det är en gala som levererar bra action. Då blir jobbet mycket lättare. Tack för en grym kväll Perry och IRFA. Och tack för en super nice kväll mina kamrater Maria och Jessica för sällskapet. Ni är bäst.

Dags för mig att sova vänner. Ses snart igen. Mer snart än senaste tiden. Ha en fortsatt fin vecka vänner.


Kram

J