Creative soul is going on.

Hej mina vänner,

Hoppas att veckan är fin! En dag kvar till helg. För somliga iallafall, not for me. Jobbar i helgen men det är soft. Kommer bli fullt tryck på lördag. Hålla PT pass, jobba och filma en promotion video med vår vän och sponsrade fighter Gabriella Ringblom. Det sistnämnda ser jag riktigt mycket fram emot. Ikväll ska vi hålla Creative soul möte inför filmningen. Manus och körschema ska skrivas klart. På lördag kör vi. Första gången med lite mer avancerad filmning. Så laddad!

Idag vaknade vi till den första publicerade artikeln på fightermag.se. Vår vän och proffsfightern Daniel Terry har en stor match inbokad på Rumble of the Kings. Så vi tyckte det kändes intressant att lyfta fram honom inför detta. Jag skrev intervjun och Jörgen plåtade. Trots att vi tjafsar (ibland högljutt) och inte alls är överens. Så är vi ett sjukt bra team. Blev jättenöjd med helheten. Resultatet av intervjun ser ni här

Daniel Terry

Torsdagar är en av de bästa träningsdagarna. Då har vi morgonsparring. Vi som i jag, Gabbi, Angie och Viktoria. Det är så sjukt bra! Vi sätter på klockan och kör en 10-12 ronder rakt av. Galet bra! Idag fick besök av MMA proffset Pannie Kianzad. Så jäkla cool tjej! En riktigt vass fighter med en sjuk vänsterkrok (som jag åkte på ett antal gånger). Hoppas verkligen att vi kommer få möjlighet att köra igen snart.

- Sparring morgon
- Sparring tjo hej

November månad kallas ju även Movember. En månad där man uppmärksammar prostata cancer, testikelcancer och mäns mentala hälsa. Män odlar mustasch som en sak att uppmärksamma kampen på. (Inte mig emot som älskar skäggiga män) För mig är det en viktig månad. För jag gillar ju män.👌🏾☺️ Skojja bara. Tycker verkligen detta ämne kräver minst lika mycket uppmärksamhet som Rosa bandet. Skapade en profil och en insamling till Movember. Och planen är att göra det jag kan för att bidra. Ingen kan göra allt, man alla kan göra något.

Saknar mina tjejer jättemycket. Förra veckan var mysig och vi han hänga massor. Jag och Liana avslutade veckan med tacokväll. Äta på golvet och titta på helt onödiga men roliga tv program. Känner mig så lyckligt lottad. Livet ler verkligen mot mig.

Imorn ska jag äta lurre med min vän Maria. Hon jobbar hårt med den ideella organisationen Fighterhjälpen. Samlar in pengar till förmån för Barnkcancerfonden. Sjukt fin och driven människa som jag är glad att jag träffat. Vill ni veta mer om Fighterhjälpen så kika in här

Fighterhjälpen

Dags för mig att fixa lite stuff nu vänner. Kul att mi tittade in på bloggen. Vi ses snart vettja!!

Kram

J