Stockholm. I love you.

Hej mina vänner,

Tillbaka igen efter lite för lång tystnad. Hoppas att ni är kvar och att allt är dunder? Igår föddes ÄNTLIGEN mina systrar Adela och Jennifers efterlängtade son James. På Farsdag, fick denhär lilla prinsen de två finaste mammor man kan tänka sig. Helt fantastiskt! Jag är sååå glad! Fick nyss en bild på den lilla krabaten, som tvärsov efter en lång resa. Längtartills jag får se honom.

Fortsätter mitt Movember projekt. En liten insamling till forskningen kring prostata och testikelcancer. Mycket viktigt. Fått ihop några hundra iallafall. Inte för att mängden pengar är det allra viktigaste. För mig känns det bara bra att kunna bidra med något. Det roligaste är ändå att jag fått ihop hundrasju kronor bara på dricks av kunder i butiken. Det tackar jag för.

Så kom helgen. Uppe innan solen på lördagen. Visst är det tidigt, men det finns ändå något nice med att vara uppe innan stan vaknat. Plus att det är min egen tid. Då jag kan göra vad jag vill. För mig är den jätteviktig.

- Hopp hopp

Det blev ett mycket bra pass. Duktig elev, är lika med nöjd coach. Såg dethär quoatet på Instagram. Kändes fint.

Efter det tunga passet, drog vi vidare till Creative soul Media studion för lite plåtning. Vi har inlett ett nytt superspännande samarbete tillsammans med Åsa-Helena. Så det behövdes bra bildmaterial tills det släpps officiellt. Håll ögonen öppna mina vänner. Spännande saker är på gång.

- Photoshoot

På natten var det dags för bonanza i förorten. UFC 205 är det bästa fightcardet som UFC haft. I historien om man frågar mig. Riktigt feta matcher. Och tre titelmatcher på huvudorten. Fighting, fina vänner, nattmat och ett hemmagjort UFC quiz. Det blev en så sjukt lyckad natt. Tack alla inblandade.

Denhär veckan blir fullt upp. Filma promovideo och fota i helgen. Plus jobba långa dagar i butiken. Lovat min fina vän Fanny att plåta en ny header till hennes blogg på Söndag. Det ser jag jättemycket fram emot. Hon jobbar med fina och dyra kostymer. Så jag misstänker ett liknande tema på bilderna. Sjukt spännande. Resultatet kommer självklart upp här. Kolla in Fannys blogg här nedan.

Bästa Fanny

Saknar mina prinsessor redan. Vi har haft en sjukt fin vecka. Och på söndagen lämnade dom denhär lappen på kylen. Då blir man lite varm hjärtat.

Kollade min Youtube och hittade dethär gamla klippet från i sommar. Drömmer tillbaka. Utanför är det Narnia. Bara en och en halv månad kvar till jul...

- Trixy

Avslutar med det klippet. Dags för mig att gå och läggs mig nu. Idag var en lång dag. Vi ses snart mina vänner.

Kram

J

1 Åsa-Helena:

skriven

Börjar min måndag med att läsa din blogg och inser att det måste vara den absolut bästa starten. Blir så sjukt inspirerad!Kram!<3 <3