Lyckligt lottad.

Hej mina vänner,

Äntligen är det vår! Jag är lycklig. Man blir banne mig lycklig av att se solen igen. Vi överlevde vintern ännu en gång. Hurra! 

Hoppas att alla haft en fin helg! Laddade för en ny vecka. Jobbade i lördags. Super segt att stå inomhus när folk glider förbi med solglajjor utanför butiken. Men men.. Pengar måste tjänas. Plus att det var ganska soft just i lördags. Och inte blev det sämre när Jennifer och Adela kom inramlandes på eftermiddagen. Körde en stadig shoppingrunda i butiken och räddade upp dagskassan. Superfint att se dem. Älskar domdär tjejerna. Bästa människorna som finns.

Tisdagsfys med superwelterweight champ Mikaela Lauren i bakgrunden.

Det blev en hel del träning denhär veckan. Sex thaipass, ett boxningspass och två fyspass för att vara exakt. Skönt. Ligger efter med min rehab bara. Det är däremot mindre bra. Nästa vecka behöver jag skärpa mig. Rehaben måste gå före allt. Note to self.

Onsdags thai. Very fun!👌

Det växer så det knakar i lådorna. Dags att plantera om snart. Fortfarande lite nervöst att ställa ut dem på balkongen bara. Litar inte på vädret. Rätt som det är blir det kallt. Då är det kört. Jörgen är mycket beskyddande över livet i krukorna. Vattnar och pratar med dem som sina små bebisar. Kommer bli den bästa pappan ever. 

Rädisor in coming.

Vad jag ser fram emot nästa vecka. Den blir lite kortare än vanligt. Först jobba jobba jobba och på fredag är det bröllop. Kommer bli helt underbart fint! Behöver ge mig ut på klännings jakt. 


Work work..✔️

Den 16 maj går Superior Challange av stapeln i Malmö. Glöm inte att skaffa biljetter. Resan är bokad. Och jag ser verkligen fram emot att gå på galan. Senaste Superior i Malmö hade tydligen helt sjukt bra drag. Så jag hoppas verkligen på bra stämmning och grymma matcher. Vi stannar hos Jörgen föräldrar över den helgen. Det blir superfint.

Strong is the new skinny.. Eller nåt.

Blev några sena kvällar denhär veckan. Sista thaipasset slutar halv nio på kvällen. Så oftast är jag inte hemma fören halv tio. Det är sent. Speciellt om man ska hinna äta, varva ner och pussa lite på Jörgen och tjejerna innan man behöver sova. Fast jag är bortskämd. För oftast står maten klar när jag kommer hem. Mitt hjärta alltså. Den mest omtänksamma människan på planeten. 

Middag och dessert. 

Shirin är den enda av mina tjejer som har fått upp ett intresse för thaiboxning. Det är ju så stor del av mitt liv och en av mina största passioner. Så mitt hjärta blir helt varmt när jag ser henne i små thaishorts. I veckan hade dem uppvisning med sin klubb 5a-Stars muaythai. Såg film från uppvisningen och blev så imponerad. Hon är så bäst!

5-Stars muaythai med bästa Nathalie och Karim.

Har fått ett uppdrag att fixa Claras hår på fredag. Så senaste veckan har tillbringats framför youtube och tutorials med håruppsättningar. Det kommer vara i flätform. Så mycket kan jag avslöja. På tisdags ska vi genrepa. Lite nervöst..

Övar övar övar....☺️

Lyckats försova mig två mornar denhär veckan. Och på lördagen sov jag som en sten när klockan ringde. Mötte upp Figge med kudden fortfarande tryckt i ansiktet. Lördags träning med mycket fokus på teknik och boxning. Få sparkar fortfarande. Har sparkat lite i veckan. Vilket har gått bra. Men tänker inte utmana ödet. Fortfarande för vingligt. Hur som helst. Boxning hur kul som helst och det känns bättre för varje pass. Så just nu gör det inget att jag inte kan sparka så mycket. 

Out of my zone.

Efter jobbet i lördags åkte vi ut till Trosa. Fick pappas grillade mat, frisk luft och häng. Älskar vara där ute. Det är så fint. Hade lätt kunnat stanna resten av veckan. Denhär gången fick det bli en snabbvisit. Tillbaka till stan i eftermiddag för att hålla ett privat pass med min grymma elev Åsa-Helena. 

Ooowiii!!!!

Känner mig så glad just nu. Livet är verkligen grymt! Snart firar vi ett år jag och Jörgen. Mitt livs kärlek. Utan tvekan. Visste att han var en bra människa redan innan vi blev tillsammans. Men nu.. Ett år senare. Shit.. Jag är helt förtrollad. 

Muaythai sunday.

Det var så roligt att hålla pass idag. Vi fick sånt bra flow och träningen blev riktigt bra! Ibland ska det bara vara kul. Speciellt på privat pass om man frågar mig. Självklart är det viktigt att lära sig. Men ibland finns det faktorer som tar över fokus. Stress till exempel, eller andra saker man inte kan styra över. PT pass är lite mer att tillfredsställa behov, än att pressa till att prestera. Och jag skulle tycka det var synd om eleven gick från passet utan en positiv känsla i kroppen. 

Värmer hjärtat!

Dags att sova snart. Vi kollar på Dilerious med Eddie Murphy. Den är hysterisk. Han är hysterisk på riktigt. Fast kul. Bra sätt att avsluta denhär helgen på. Vi ses snart vettja!


Min älskling.

Sov gott mina vänner!

Kram

J